Kiemelt Franciska szexpartner - 204677073 - erotika, Budapest, XIII. kerület
13-20 tud fogadni
Franciska(40+)
Budapest XIII.ker.
Kiemelt Barbi szexpartner - 307894642 - sex, Budapest, XIII. kerület
12-22 tud fogadni
Barbi(30+)
Budapest XIII.ker.
beszamolok.comBESZAMOLOK.com

Témák Saját témáim Tagja vagyok Új téma
SportAdatlapÜzenet küldése a téma adminak, címzett: ilkoTagok listája!Új tag meghívása a témába

Sport hozzászólásai

Végigböngésztem a topikokat, de sport témájút nemigen találtam, és ami van se működik, ezért létrehoztam egyet!:) Bármilyen sportággal (kedvenc csapattal) kapcsolatban lehet írni a focitól a dartsig, téma és aktuális kérdés rengeteg van legyen szó akár magyar, akár külföldi sportról. Én nem elsősorban eredményeket írok ide, inkább híreket, érdekességeket inne-onnan. De persze ha van magyar vonatkozású sportsiker pl, akkor azért legalább említés szintjén...

<<< <  138. oldal >
Hozzászólás írása...

2022. december 5. 10:13:06
És még valami. Először fordul elő, hogy a nyolcaddöntőben nincs rangadó. Ez részben köszönhető a spanyol, portugál, argentin taktikázásnak is.
Első 4 nyolcaddöntő számomra nagyon unalmas volt. Beigazolódik, hogy kis csapatok továbbra is legfeljebb 1 vagy 2 meccsen tudnak meglepetést okozni. A maradék 4 nyolcaddöntő közül is max. Svájc-Portugália meccs lesz izgalmas. A helvétektől azt várom, hogy meglepik a luzitánokat. Japán, Korea és Marokkó is simán kiesik.


2022. december 5. 09:58:16
Egy dolog biztos: ez az eddigi legunalmasabb vb. A csoport körben több 0:0-ra végződő döntetlen született mint korábban egy egész tornan! Sokan biztonsági játékot játszanak, nem mernek kockaztatni. Mivel egy héttel a vb előtt még zajlottak a bajnokságok rekord számú sérült van. És a BL-ben és EL-ben is érdekelt játékosok is sokkal fáradtabbak. Valószínűleg a nagy csapatok is ezért betliznek. Téli vb-nek nem szabad megismétlődnie. Nyári torna előtt mindig volt egy hónap szünet a vb előtt. Még a BL döntő és a vb első meccse között is volt 3 hét szünet.


2022. december 5. 09:49:36
Oszinten szolva nem hiszem, hogy lattam az ide citalt sved-norveg meccset, es nem is emlekszem ra.
Mazlija volt a magyar csapatnak. A magyar csapat bizonyara orult, ahogy bizonyara a szurkolok is (en is ebbe a stabba tartoztam volna). Ha sved vagyok, vagy csupan egy semleges nezo, es kimegyek a meccsre, es azt latom, hogy a sved B csapat a frizurajaval es a sminkjevel tobbet torodik, mint a jatekkal, akkor en biztos nem irtam volna mindenhol, hogy ez igy van rendben.

Szerencsere nem irok mindenhol, a meccsre sem elmekszem, igy az IHF prominensei nyugodtan alhatnak.


2022. december 5. 08:08:51
Szerintem a címeres mezben mindenkinek kutya kötelessége hajtania magát . A taktikai vereséggel az országot járatja le!


2022. december 5. 07:43:18
Illetve végezetül még egy kérdés.

Ezek szerint ti a svéd kézilabdás lányokat is sportszerűtlennek tartjátok, mikor továbbjuttattak minket? Hiszen az olimpián épp ez történt. Az utolsó csoportmeccset mi játszottuk a már továbbjutott svédekkel, akik végig a B sorral játszottak, így tudtuk legyőzni őket és 4.ként továbbjutni, majd játszani egy szoros meccset a norvégokkal. Érdekes, egy rossz szót nem hallottam, hogy a svédek miért nem vették komolyan a meccset, sőt mindenhol azt írták, hogy ez jogos és ezt így kell. Mint ahogy szerintem a magyar szkt is darabokra szednék, ha mondjuk hasonló helyzetben felrakná a legerősebb kezdőt és megsérülne 1 vagy 2 kulcsjátékos, egy számunkra irreleváns mérkőzésen.


2022. december 5. 07:39:57
Nem, szerintem ők sem küzdöttek fair módon. Nem a németek kieséséért kár, főleg, hogy elnagyképűsödték a Japán elleni meccset, hanem a fociért. A küzdelmes, izgalmas, szórakoztató meccset.
Nem szurkolok senkinek, nincs kedvenc csapatom, ha leülök a TV elé (ne adj isten, kimegyek egy meccsre), akkor jó focit szeretnék látni. Ha két kutyaütő játszik, akkor simán elbasztam az időt. Ha valamelyik csapat jó játékerőt képvisel, de szándékosan albizik, akkor megcsúfolják a játékot. Becsapnak. Engem. (a spanyol szurkolókat nem, ők tudom, örülnek a célt szentesítő pocsék, lelketlen játéknak, ami vereséggel ér véget)


2022. december 5. 07:25:49
Lehet később sorsolni, de látjuk a blből, hogy az sem jelent biztos megoldást. Ott ugyanúgy ellazsálják az utolsó csoportmeccseket a már továbbjutott csapatok, mert fontosabb nekik, hogy senki ne sérüljön meg, mint hogy elsők vagy másodikak lesznek.

Amúgy régen is volt taktikázás, meg most is van. Biztos sokan emlékeztek pl arra az ebre, amikor az utolsó csoportmeccsen svéd-dán volt, és mindenki tudta, ha x, akkor az olaszok kiesnek. Vajon mi lett a meccs? 2-2. Úgy, hogy 2-1-re vezettek a dánok, és a 93. percben született egy potyagól. 2-2 és az olaszok kiestek. Persze lehet mondani, hogy ez nem fair, még igaz is tkp, de ettől még az olaszoknak módjukban állt minden ellenfelüket elverni, de nem tették. Innentől ők ugyanúgy hibásak, hiszen megadták a lehetőséget erre a 2 skandináv csapatnak.

Amúgy is érdekes, hogy a németekkel foglalkozik szinte mindenki, holott a portugál csoportban mi is történt? Ugyanez. A portugálok kiejtették az urukat. A franciák elvesztették az utolsó csoportmeccsüket, a brazilok szintén. Most akkor ők sem fair módon küzdöttek?


2022. december 5. 07:13:45
Így, hogy másodikak lettek Thom. Ha megverik Japánt, akkor a nyolcaddöntőben a horvátokkal, míg a negyeddöntőben a brazilokkal találkoztak volna. Erről beszéltem, ez így könnyebb nekik. Mert minden tiszteltem Marokkóé, de azért ők sem a horvátok ugye.


2022. december 5. 00:28:28
Egyébként pedig a 8:3 az a mai szemmel nézve tűnik elképesztő eredménynek. Abban a korban a meccsenkénti gólátlag 6 volt, és sokkal kevesebb volt a szoros meccs. Korea 9:0-ra ki lett ütve, Ausztria Csehszlovákiát 5:0-ra, Uruguay Skóciát 7:0-ra verte. Németek a törököket 7:2-re, az elődöntőben az osztrákokat 6:1-re. Osztrák-Svájc meccsen 7:5-re nyertek a sógorok, meccsen lőtt 12 gól a mai napig rekord. És mindez egy vb-n történt. A csapatok támadtak, mint az állat, csak két hátvéd volt, aki rosszul védekezett, simán kapott 4-5-6 gólt.


2022. december 5. 00:06:29
Amit írsz az valótlanság. Németek azért álltak ki tartalékosan, mert ők tudták hogy csoportelsők nem lehetnek, a magyarok ellen kevés az esélyük és a play-off meccsre koncentráltak. Németek lényegében tovább akartak jutni a csoportból. És mivel azonos pontszámuk volt a törökökkel akkoribsn nem a gólarány döntött hanem a törökökkel lejátszottak egy döntő meccset és így dőlt el, hogy ki jut tovább a csoportból. Az akkori lebonyolítás se volt igazságos: mivel a 4 fős csoportban mindenki 2 meccset játszott, kivéve azok akik azonos pontszámmal végeztek. Így történt meg az, hogy Magyarország Koreával és Németekkel játszott de a törökökkel nem, a németek a magyarokkal és a törökökkel kétszer, és a törökök koreaval és a németekkel kétszer. Törököknek azért lehetett egy győzelmük, mivel legyőzték vb leggyengébb csapatát Koreát. Eleve voltak csapatok akik két gyengébb ellenféllel játszottak és könnyebb volt tovább jutniuk. Az angolok pl. nem játszottak az erős olaszokkal, csak a gyengécske Belgiummal és Svájccal így simán továbbjutottak.


2022. december 4. 23:25:02
Igen viva, érzem a különbséget.

Ha egy csoportmeccsek után Albánia, Andorra, Észak-Írország, Lettország a továbbjutók adott ágon, akkor ezek a csapatok ezen a tornán jobbak voltak négy erős csapatnál.

Semleges fociérdeklődőként valóban sportszerűtlennek tartom a spanyol alibit. Lehet, hogy a spanyol szurkolóknak öröm volt nézni ezt a játekot. Egészségükre.


2022. december 4. 22:51:05
Igen értem, bármelyiket aki az útjába kerül. Azért nem tudom érzed-e a különbséget:
Brazília, Argentina, Franciaország, Uruguay vagy
Albánia, Andorra, Észak-Írország, Lettország.
Ki melyik ágat választaná, melyik ágon lenne szívesebben VB győztes?
Nem csak szerintem, Ilko szerint is helyes volt. Amúgy sem most kezdődött, régóta ez megy, most ez egy kicsit nyíltabban kilógott a lóláb volt, de ennyi nincs új a nap alatt.
Ha a Fifát zavarná akkor sorsoljonba meccsek után össze random, felesleges előre közzétenni a vb útvonalat.
Az hogy továbbmentek azon mások sem tudnak változtatni. De nagyban lefogadom hogy a semleges meg német drukkerek hőbörögnek, spanyol szurkoló aligha. VÉLEMÉNY.


2022. december 4. 20:12:37
Egyettértésben Vivaval, egy kis foci történelmi adalék. A Berni vb. döntőjében a magyar válogatott kikapott attól a német csapattól melyet előzőleg 8-3 ra vert! Utána olvastam, az első meccsen a németek tartalékosan álltak ki. Vereségüknek köszönhetően így ők könnyebb ellenfelekkel játszhatak... A magyarok a döntőig a legkeményebbekkel, így sérült le Puskás. Majd a döntőben újra összekerültek. Immár a németek a jobbik csapatot dobták a harcba, segítette őket az Adidas külön erre a meccsre készült stoplikkal felszerelt cipőkkel, valamint metamfetaminnal kezelt üdítőt ihatak a német játékosok a szakadó esőben, így erővel is jobban állták a sarat. Az említett szer akkor nem volt tiltva. Röviden ennyit jelentenek a körülmények, amit az egyik csapat jobban kihasznál, jobban taktikázik,hiszen a győzelem a fontos, nemde!?


2022. december 4. 19:53:31
Nem azt mondtam, hogy az összes csapatot meg kell verni, hanem azt, hogy az egyenes kieséses szakaszban bármelyiket, aki az útjába kerül.

De látom, hogy ebben nem (ebben sem) fogunk egyetérteni. Szerinted rendben volt és helyes a spanyolok játékfelfogása, szerintem meg sportszerűtlen volt és helytelen. Tény, hogy ezzel továbbmentek, ezen pedig nem változtat az, hogy én mit gondolok, sőt, talán még az sem, hogy te hogyan vélekedsz erről.


2022. december 4. 17:21:41
Az a tag zseniálisan jól látta, a gyengébb is nyerheti azt az egy meccset csak hogy itt a valószínűség a lényeg, valószínűbb hogy a spanyolok jutnak tovább mert mondjuk 10-ből 8-at ők nyernek, amott meg 10-ből öt, azaz fifty-fifty.
Ezzel az aki világbajnok akar lenni annak bármelyik csapatot le kell győznie dolgot üres lózungnak tartom, mert soha de soha nem az összes csapatot veri meg az aktuális világbajnok és a címnél mindegy melyik 4-et veri meg ugyanúgy odaadják neki a vb címet, de a csapatnak nem mindegy.
Abban igazat adok neked hogy nem minden szurkoló érti meg, de az elenyésző.
Pont a vizilabdás példád a legjobb példa erre, tökéletes párhuzam. Ha most mindent beleadnának csak hogy utána egyenes kiesésben a legnehezebb szerbeket, a mumust kapják én szanaszét szidnám őket hogy csak mi magyarok lehetünk ennyire hülyék hogy a nehezebb utat választjuk.
Tényleg annak örül egy szurkoló ha szép játékot lát, küzdelmet hajtást? Nem az a jobb ha azt látja minél messzebb jut a csapata, esetleg meg is nyeri a sorozatot?


2022. december 4. 10:59:42
Phil, teljesen igazad van. A sportolók a szurkolókból élnek. Ha nem nézné senki a meccseket, akkor nem kereshetnének milliókat.

Egyébként több oldalon láttam olyan javaslatot, hogy talán nem kéne előre kisorsolni a nyocaddöntő menetét. Utolsó csoportmeccsen derülne ki, hogy ki kivel jatszik.Igaz, ez esetben több napos szünetet kéne tartani a csoportmeccsek után.


2022. december 4. 00:49:00
Miért járnak jobban, ha nem nyernek? Volt itt egy tag, aki felhívta a figyelmet, hogy egy meccset a gyengébbnek hitt csapat is nyerhet. Ráadásul annak a csapatnak, aki világbajnok akar lenni, annak az egyenes kiesés során bármelyik csapatot felül kell múlnia. Na, de ezen nem is vitatkoznék veled. Megvolt a lehetőségük, hogy "választhatnak" maguknak ellenfelet, és ők a gyengébbnek tűnőt választották.

Abban azonban ellentmondanék neked, hogy bármelyik szurkoló megérti ezt a játékmódot.

A magyar válogatott nagyjából azt a játékerőt képviseli vízilabdában, mint a spanyolok a fociban. Nem toronymagas esélyesei egy-egy tornának, de ott vannak a favoritok között. Ha mondjuk vizes vb-t rendeznek Budapesten én pedig kimegyek a Margitszigetre (jegyvásárlás, szabadnak, rákészülés), hogy szurkoljak a magyar csapatnak, akik aznap Brazíliával játszanak, de ahelyett, hogy kitömnék őket, inkább csak beküldenek hét sapkát és fecskét, és nem elég, hogy kikapnak, de pocsékul is játszanak, azért, hogy a csoportmeccsek után a szerbek helyett teszem azt a görögöket kapják.... ha így történne borzasztóan csalódott lennék. Ha megnyerik a vb-t, akkor erre a csúfos esetre nyilván nem sokan fognak emlékezni, én viszont tuti, hogy jó ideig nem mennék szurkolni a magyar válogatott meccsére.


2022. december 3. 12:24:27
Én a magyar válogatottól is láttam már olyan meccseket ahol a küzdeni akarás szikráját se láttam, az ellenfélen aki kiscsapat volt, Andorra lelkes amatőrökből munka mellett annál inkább és annak több tétje volt.
Oké a németeket hagyjuk.
Maguk és a szurkolók miatt győzni? Maguk miatt biztos nem kell hisz azzal hogy nem nyernek járnak jobban. Saját szurkolóik miatt? Bármelyik szurkoló meg tudja szerintem érteni.
Itt azzal van a baj hogy a szervezés tág teret biztosít az ilyen taktikázásoknak. Lehetne sokkal jobb szisztémákat is kidolgozni. Például a csoportelső plusz egy pontot visz magával egy újabb csoportokba sorolt rendszerbe. Kéziben láttam már ilyet.


2022. december 3. 10:41:57
hagyjuk már a németeket, viva!

A spanyoloknak (meg a braziloknak, franciáknak) maguk, illetve a saját szurkolóik miatt kellett volna győzni akarással pályára lépni.
Nem ismerem a világ összes nemzetének szurkolói mentalitását, azt tudom, hogy én a magyar fociválogatottól sem várom el győzelmet, mert ez nem egy arany-, hanem botlábú csapat. De a küzdeniakarást, a hajtást, az okos játékot igenis jó lenne látni tőlük. A magyar válogatottnak szerintem aligha lehet cél a tornagyőzelem, de a tisztes helytállás, a nézők kiszolgálása igen.


2022. december 3. 10:29:55
A saját szurkolóikkal szemben lenne sportszerűtlen?
Mert a spanyol szurkolók elvártak volna egy parádés meccset rengeteg góllal, fölényes győzelemmel azt mondod? Ilyen buták lennének a spanyol szurkolók hogy nem értik meg nem látják át hogy egy ilyen csúnya játékkal messzebbre juthatnak? Nem elég öröm nekik hogy csapatuk szállította a továbbjutást?
Szerintem ezt a minden meccset meg kell nyerni mentalitást inkább a magyar szurkolók gondolkodása képviseli, meg is lehet nézni hol tartunk ezzel. Mert ezért nem tudunk soha csapatot építeni, nincs rá idő kell az eredmény, beáldozni világeseményt? Pfúj... Előbb formálják oroszbaráttá az embereket itthon mint hogy ez a szemléletváltás megtörténne.
Ez semmiképp sem a saját szurkolóiknak volt rossz, hanem a németeknek szurkolóknak. Nekik sportszerűtlen. Ha viszont segítik a németeket akkor meg a japán szurkolóknak lesz rossz.
Ami meg azt illeti nem csak ezen a VB-n ment ilyen dögunalom stb foci taktikázásból. 2004-ben Eb-n a dán svéd x-re állapodott meg kiejtve az olaszokat. Még régebbre visszamenve pont a németek az osztrákokkal játszottak dögunalmas meccset ahol a 0:0 mindkettő továbbjutását érte, aszem ötvenes évek, saját felezővonalukat alig lépték át. Talán ez volt az első. Most a németek visszakapták a sorstól.
Egyébként meg a németek tetszettek volna forradalmat csinálni, izé tetszettek volna legyőzni a spanyolokat és akkor nincs ez. Nem érdemeltek továbbjutást a csoportjukból.

Hozzászólás írása...
<<< <  138. oldal >
';
💬
BesziRobot